Veure comentaris en més idiomes
Ordenar per
El menú es espectacular a un preu mitjà, té jardins meravellosos i l\' hotel molt bona ambientacion.
Restaurant amb mol bona cuina, seguin la linea que ha caracteritzat durant mols anys aquest restaurant. Tracte rebut exelent i qualitat preu molt alta.
Era i segueix sent el referent gastronòmic de la Vall de Ribes, m cura pel bin producte i amb punts de cocció acertats, aquí saps que sempre si menja bé i per un preu just pel que pagues.
Hi portem anant anys i panys amb la família, com a mínim 2 cops al any ens gi deixem caure. Tot boníssim i les postres artesanes també són un plus a tenir en compte. Et fan sentir com a casa i això és nota.
Ens encanta a tota la família, hem dinat els 4 súper bé, no és barat però tens la qualitat assegurada, la seva lionesa amb mar de xocolata es un escàndol!!!!
Hi anem sovint sempre que estem per la zona. I fan un bacallà boníssim. Ja fa uns 15 anys que ens som clients. I sempre saps que en Sortiràs content.
De les millors cuines de la zona. Cuina de muntanya i plats de peix molt ben tocats. Sens dubte de les millors opcions de Ribes de Freser per no dir la millor.
Després d'estar-hi allotjats aquest mes d'agost un cap de Setmana us puc dir que és un dels millors hotels que he estat mai. Amb jacuzzi dins la habitació i mil i un detalls. El ervei de restaurant també es boníssim. No en tinc cap queixa, al contrari. El recomanaré a tothom. Te unes vistes des del jacuzzi de fora sobre la Vall de Ribes increïbles.
Varem fer un menú de 16 euros per llepars'en els dits, una relació qualitat/preu com cap altre a Ribes. el de tota la vida i el que segueix fent millor les coses. Espero que segueixin així per molts anys.
Varem estar amb la meva parella a la suite Or i en varem sortir encantats, jacuzzi com cap altre i tot súper net i modern, l'Hotel es dels millors que he estat mai per aquest preu, llavors o varem rematar amb un fabulós dinar on a més vaig degustar uns Cargols com els que fa la meva àvia de Balaguer. Una estada per recordar.
Cuina catalana/tradicional com poques, realment recomanable, bona presentació, bones racions, bon servei, no es pot demanar més, l'entrecot que varem menjar era una passada. Per mi el millor Restaurant de Ribes.
fa molts anys que visito ribes de Freser i els caçadors és sempre una aposta segura. Un clàssic. I a part de tenir una relació qualitat/preu extraordinaria si menja com abans. És com un tornar al passat. Es nota que la gent que ho porta és gent que viu el bonic món de la restauració.
No fa falta anar gaire lluny per desconectar en un hotelet familiar, intim, tranquil i acollidor. Els caçadors ofereix això i molt més. Recomano la suite Or a tots aquells que vulguin passar una nit d'allò més especial..
desde petit parlar de Ribes de Freser era parlar dels Caçadors, de la seva cuina de tota la vida... aquest cap de setmana vaig tenir la sort de tornar-hi, molts records em van venir al cap, dinars familiars, moments especials,...la veritat es que conserven allò que els fa gairebé unics, el tracta esquisit, un servei correctissim i la garantia del menjar ven fet. un menú de cap de setmana que realment val la pena. On vaig acabar de entendre perquè porten més de 80 anys en el món de la hosteleria i Restauració va ser cuant vaig veure la suite i el seu preu, menys de 60 euros x persona i nit esmorzar inclòs. La feina ven feta sempre s'acaba reconeixent i aquest concepte és el que definèix aquest establiment. Sens dubte, una gran opció. No tardaré en tornar-hi
S'hi pot menjar bona cuina catalana, simple però de qualitat, i de productes de la terra. És bastant conegut, cal probar-lo.