Restaurant El Jardinet
ADREÇA
Província:
Barcelona
Comarca:
OSONA
Ciutat:
Vic
Barri:
Vic
Carrer:
Corretgers, 8
Codi Postal:
08500
INFORMACIÓ
HORARIS
Horaris:
13:00 - 15:00
20:30 - 23:00
Vacances:
15 dies al febrer i 15 dies al setembre
Dia de descans:
Dimarts i dilluns tarda (excepte festius)
ALTRES
Capacitat:
65
Preu mig:
26-35€
Preu menú:
14€
El restaurant El Jardinet està situat al centre del casc antic de Vic, envoltat dels monuments més bells de la ciutat: la Plaça Major, la Catedral, el Temple Romà i el Museu Episcopal. El restaurant conserva un jardí tradicional i autèntic en el seu interior, motiu pel qual se li va posar aquest nom i encara el manté. El Jardinet va ser inaugurat un Divendres Sant de l'any 1980 com a cafè-restaurant, i sempre ha estat un lloc de trobada d'intel·lectuals de la ciutat, músics, i gent de teatre i de cinema. En són ben conegudes i documentades les estones que el poeta Josep Carner i la seva família havien passat al nostre jardí.
Però al llarg dels anys i de l'experiència es van anar introduint nous plats a la carta d'El Jardinet, convertint-se així en un restaurant de cap a peus. L'any 2000 es va dur a terme una remodelació i va entrar Ivan Vilanova Pi com a cap de cuina, un gran professional reconegut a tota Catalunya. Actualment oferim una cuina d'autor i de mercat, a més de menús adaptats a les necessitats dels clients: preparem menús d'empresa, per a grups, i menús completament personalitzats per a ocasions personals.
14-05-2010
Tenen un menú de dissabtes d'una cuina excel·lent. Són uns 25 euros molt ben invertits. Màxima presentació i productes de màxima qualitat. Servei familiar o sigui amables però sense fer-se gens pesats. L'únic a millorar és l'ambient, encara que és correcte és una mica passat de moda.
El millor
La presentació dels plats
El pitjor
les cadires són còmodes però molt quiques
18-01-2010
Fui un domingo a comer con la familia, lo que comi me parecio simplemente aceptable y la sensacion es que pague mas de lo que me ofrecieron.
El millor
los camareros son simpaticos.
El pitjor
los camareros son simpaticos.
20-04-2009
Acogedor y muy bonita, El jardinet dispone de variedad de comida y siempre con buenos resultados. Lo bueno es que el precio es bajo, por lo tanto hay buena calidad-precio.
El millor
Buena cena a buen precio
El pitjor
nada
Oscar80