El restaurant Mery-lou es troba molt a prop del Port de la Clota i darrera del Club Nàutic, a l’Escala. Aquest restaurant amb encant de la Costa Brava és l’indret perfecte per a assaborir deliciosos plats casolans elaborats amb productes de proximitat.
Els seus plats són d'allò més variats i hi podreu trobar productes de molt bona qualitat cuinats amb molta estima. Entre les seves especialitats destaquen les anxoves al picant, el peix fresc de la Costa Brava i l’arròs caldós. Els amants de la carn podran gaudir també de plats tan suculents com els peus de porc cruixents o la galta de porc amb reducció de vi negre i verdures.
També disposen de menú diari, menú de caps de setmana i festius, menú per a grups, plats aptes per a persones celíaques i servei de menjar per emportar-se. Tenen espectacles i música en directe i es poden realitzar reserves amb antelació.
En aquest restaurant de platja es respira un ambient familiar únic combinat amb l’amabilitat i la professionalitat del personal. A més, compta amb una meravellosa terrassa exterior on podreu gaudir de tots aquests plats a l’aire lliure, especialment durant els mesos d’estiu.
- Targeta de crèdit
- Terrassa o jardí
- Menú per a grups
- Calefacció
- Accepta reserves
- Accepta animals
- Carta en anglès
- Obert diumenge
- Obert a l'agost
Esmorzar | Dinar | Sopar | |
Dilluns |
![]() |
![]() |
![]() |
Dimarts |
![]() |
![]() |
![]() |
Dimecres |
![]() |
![]() |
![]() |
Dijous |
![]() |
![]() |
![]() |
Divendres |
![]() |
![]() |
![]() |
Dissabte |
![]() |
![]() |
![]() |
Diumenge |
![]() |
![]() |
![]() |
Horari estiu
|
Jaume Alemany
fa 4 setmanes
Tenen un menú molt complert de cuina cassolana. Només trobo a faltar un menú de nens, o més opcions per als petits.
Jaume “XinoXano”
fa 1 mes
2023 menú 22 euros, continua igual de bé, bona atenció i bon menjar. 2018 Molt bon lloc i molt recomanable. Menú de 16 euros entre setmana. Atenció molt bona i menjar exquisit. Fa tres anys que ho vàrem descobrir i seguirem repetint.
Luis Sanahuja
fa 11 mesos
El restaurant es molt xulo per dins. Te una categoria molt bona i dona una impressió excel·lent. Vaig anar a dinar amb uns amics. Ja es el segon cop que hi vaig. El menjar es mediterránea. La veritat és que no pases gana, però penso que els cargols posen pocs pel preu del menú. Sempre diuen que has de provar.
Crisoula Colls
fa 1 any
Dels millors restaurants de l'Escala, menjar d'aquí amb un excelent equip i amb les millors anfitriones.
Carlos Campillo
fa 1 any
Gràcies a Mary i Lou per aquest brodar en un lloc tan acollidor i amb tan bon servei. Tot va sortir a demanar de boca, l'arròs estava realment bo i al costat tots i cadascun dels plats que vam poder gaudir. Només ens va faltar el bany a la meravellosa piscina interior... Tornarem a veure'ns.