El Castell de l’Areny es troba a Berguedà, als peus del Catllaràs. Aquest restaurant de muntanya es troba completament envoltat de natura i és fàcil de trobar perquè és un dels pocs edificis que delimiten el nucli antic d’aquest petit lloc.
El menjador principal es troba farcit de quadres de diferents artistes i té moltes finestres des de les quals es poden contemplar molt bones vistes. També hi ha un menjador més petit ocupat per una "anisoteca": una immensa col·lecció d’ampolles d’anís de diferents marques i èpoques, algunes d’elles amb formes ben singulars, i totes plenes de licor.
El restaurant es caracteritza per una cuina tradicional que ofereix plats típics elaborats amb productes de la zona, com els bolets, el porc, la carn de caça, els pèsols negres, les patates o el blat. També tenen plats innovadors.
El peix o el marisc són els protagonistes de la seva carta. Entre els plats que més hi destaquen de la seva carta es troben la escudella i la carn d’olla o l’arròs de peix. Encara que també tenen croquetes casolanes, canelons casolans, pollastre de pagès amb prunes o bacallà amb alls tendres, entre altres. A més, disposen de menú diari, menú per a grups, menú per a nens i servei de menjar per emportar.
Obre de dimecres a divendres de 12:00 h a 17:00 h, i en cap de setmana obre a partir les 9:00 h. Es poden realitzar reserves amb antelació.
- Futbol en directe
- Targeta de crèdit
- Televisió
- Zona nens
- Wifi
- Menú per a grups
- Calefacció
- Accepta reserves
- Salons privats
- Bar
- Carta en anglès
- Menú per a nens
- Obert diumenge
- Obert a l'agost
- Fàcil Aparcament
- Aparcament privat
Esmorzar | Dinar | Sopar | |
Dilluns |
![]() |
![]() |
![]() |
Dimarts |
![]() |
![]() |
![]() |
Dimecres |
![]() |
![]() |
![]() |
Dijous |
![]() |
![]() |
![]() |
Divendres |
![]() |
![]() |
![]() |
Dissabte |
![]() |
![]() |
![]() |
Diumenge |
![]() |
![]() |
![]() |
Tancat els dilluns i dimarts. Obre de dimecres a divendres de 12:00 h a 17:00 h. El dissabte i diumenge obert a partir les 9:00 h. Tancat al Nadal: del 23 al 25 de desembre, el 31 de desembre i el 1 i el 6 de gener. |
Ramon VFR
fa 2 mesos
Hi hem anat una colla i ens han tractat molt bé. El menjar era bo
Josep Bonet
fa 2 mesos
Un restaurant recomanable al cent per cent, hem anat una colla de cinquanta persones i el menjar i el tracte han estat fantàstics, el poble es preciós i les vistes són molt maques, hem quedat molt contents, segur que tornarem 👏🏻👏🏻
Pilar Lozano Jurado
fa 7 mesos
Hem anat a visitar la Presa de la Baells (Pantà de la Baells) després hem anat a Castell d'Areny, aquest preciós i molt petit poble, hem menjat l'únic restaurant que hi ha. Ens ha agradat molt el restaurant, està molt net i acollidor amb vistes molt boniques, el personal molt bé i el menjar genial, l´arròs de muntanya està espectacular i les croquetes molt bones. ho recomano 100%
Ferran Bagaria Rovira
fa 11 mesos
Molt contents d'haver redescobert aquest restaurant. El producte és de molt alta qualitat. Les racions no són desorbitades com a altres restaurants de muntanya però són més que correctes. A destacar els seus guisats i arrossos.
Barrufet Català
fa 2 anys
Restaurant al bell mig d´un poblet preciós. De fet és un complex de restaurant i petits edificis per a cases de colònies d´escoles. La qualitat del menjar i la preparació dels plats és excel.lent. El menjador és ampli envoltat de moltes finestres amb vistes. Ambient familiar i tracte molt agradable. Menú diari a 12€, els caps de setmana (convé reservar taula) es serveixen plats de carta i surt a 20-22€ per persona, vins apart. Al pis superior tenen una anisoteca amb més de mil ampolles de marques diferents, i val la pena visitar-la.