Guiacat
Restaurant La Neta de Ca l'Arcadi
17121 Plaça Jaume I, 14
15€ - 25€
Preu mitjà
-
Preu menú
NO
Menjar a domicili
Menjar per emportar-se
Situat a la Plaça Major de Monells, un dels pobles amb més encant del Baix Empordà, el restaurant La Neta de Ca l’Arcadi t’ofereix una proposta gastronòmica basada en la cuina tradicional catalana, amb plats que recorden als sabors de sempre. Envoltada d’un ambient rústic i acollidor, la seva ter...

Situat a la Plaça Major de Monells, un dels pobles amb més encant del Baix Empordà, el restaurant La Neta de Ca l’Arcadi t’ofereix una proposta gastronòmica basada en la cuina tradicional catalana, amb plats que recorden als sabors de sempre. Envoltada d’un ambient rústic i acollidor, la seva terrassa sota els arcs et permet gaudir de les vistes del poble mentre tastes plats com els caragols amb tomàquet, els peus de porc, la vedella amb bolets o una selecció d’embotits de la casa.

La carta també inclou opcions veganes, vegetarianes i per a celíacs, perquè tothom pugui trobar-hi el seu lloc a taula. L’espai està pensat per a famílies, amb una zona de joc per a nens i l’opció de menjar a l’aire lliure durant tot l’any.

La Neta de Ca l’Arcadi obre cada dia (excepte dimarts i, a l’hivern, dimecres) i amplia els horaris els caps de setmana i a l’estiu, amb sopars els divendres i dissabtes.

Llegir més
Menjar

 

Tags

 

OPINIONS

 

David Gubau

star image star image star image       fa 4 mesos

Bar/restaurant just a la plaça del poble. Lloc ideal per esmorzar i prendre el sol a un dels llocs més bonics de la provincia. Esperes bons embotits i torrades recient fetes, i et porten un formatge resec, i unes torrades fredes i pa i embotit de segona categoria. Una llàstima.

Salva

star image star image star image star image star image       fa 3 anys

Un fantàstic bar en una zona privilegiada com és la plaça. Els gossos són benvinguts, i li ficaren aigua. Els plats son complits i molt bons de sabor. Tenen terrassa que dóna a la plaça amb ombria per a l'estiu que s'agraeix. Es aconsellable reservar els caps de setmana per tenir taula.

Xavi Prat

star image star image star image star image       fa 3 anys

Bon restaurant sota els arcs de la plaça de Monells. Qualitat preu molt bé i servei excelent. Hem demanat una sèpia que estava bona però dura, per la resta tot perfecte.

Jordi Ustrell

star image star image star image star image star image       fa 4 anys

Actualment La neta de Ca l’Arcadi, fins fa poc Ca l’Arcadi i antigament era Cal Flequer de Monells. Es un bar/restaurant senzill perque conserva tot el caliu de poble d’abans. El menjar tot de qualitat. Destaca el bon humor i amabilitat de tot el personal, especialment de les tres cambreres. Ofereixen un tracte cordial i desenfadat, que et fa sentir com a casa. Es un establiment molt nostrat.

Josep Sansalvador Font

star image star image star image       fa 6 anys

Restaurant de poble, amb l'atractiu afegit d'estar situat a la plaça cinematogràfica de la pel.lícula "Ocho apellidos catalanes". Serveixen amb llestesa i amabilitat. L'indret - fora de temporada alta - és un cau de tranquil.litat i serenor. El menú és força acceptable.

Altres restaurants propers