Can Jubany
ADREÇA
Província:
Barcelona
Comarca:
OSONA
Ciutat:
Calldetenes
Barri:
Calldetenes
Carrer:
Ctra.St.Hilari, s/n
Codi Postal:
08506
INFORMACIÓ
HORARIS
Horaris:
Vacances:
Dia de descans:
ALTRES
Capacitat:
No disponible
Preu mig:
No disponible
Preu menú:
No disponible
16-01-2011
Hi vaig anar fa un any, i la veritat és que va estar a l'altura de les meves espectatives. La carn que vaig provar estava molt ben cuinada i a la quantitat justa. Un bon servei i una situació immillorable
El millor
A l'altura de les espectatives
El pitjor
08-04-2010
Vaig anar-hi fa pocs dies i he de dir que és un lloc on s'ha d'anar-hi almenys un cop a la vida. El menú degustació és excel·lent, tots els plats són de gran qualitat i de gran elaboració. El joc entre gustos, textures i colors, està molt ben trobat, cada plat està cuidat fins a l'últim detall. Realment, és una forma de menjar totament diferent a la que estem acostumats. La masia està decorada de forma molt suau i acollidora i els colors de les parets és ideal, cosa que fa que et sentis bé i no tinguis cap pressa per acabar. En general, molt i molt bé.
El millor
El pitjor
12-06-2009
Com he dit, la cuina és inmillorable, igual que la qualitat i el servei. Recomano anar-hi, doncs a més està ben comunicat i és molt fàcil arrivar.
El millor
LA bona cuina que ofereixen
El pitjor
LA bona cuina que ofereixen
Pere
15-05-2009
És un restaurant on pots gaudir d'un dinar o sopar en un ambient excel.lent. La veritat és que per mi ho té gairebé tot. Está ben comunicat, té parking propi, i des del jardí fins a l'interior de la masia tots els detalls han estat cuidats amb bastant bon gust. El tracte de tot el personal és molt correcte i agradable, la qualitat dels productes molt bona i amb una bona elaboració. Vam fer el menú degustació, i al marge que unes coses poden agradar-te més que d'altres, haig de dir que gairebé tot ho vaig trobar molt bó, ben presentat i de bona qualitat, molta varietat de plats fins al punt que menjant una mica d'això i allò quedes bé. El vi de la casa bastant bó, i tant les postres com el detall per acompanyar el cafè el vaig trobar de molt bon gust. En definitiva un lloc ideal per passar una vetllada amb la parella, o convidar uns amics i quedar com un rei! A BCN m'he trobat bastants restaurants amb més nom, però bastant pitjors, més cars i on tot és façana i poca qualitat.
El millor
Ambient, qualitat, presentació.
El pitjor
res
yuma
