Fonda Europa
ADREÇA
Província:
Barcelona
Comarca:
VALLÈS ORIENTAL
Ciutat:
Granollers
Barri:
Granollers
Carrer:
Anselm Clavé, 1
Codi Postal:
08402
INFORMACIÓ
HORARIS
Horaris:
Vacances:
Dia de descans:
ALTRES
Capacitat:
No disponible
Preu mig:
15-25€
Preu menú:
No disponible
Casa Fonda Europa és, des de 1771, un hotel amb encant situat al centre de la zona comercial de Granollers, amb un dels restaurants amb més solera i tradició gastronòmica de catalunya.
Tant els plats com les habitacions han arribat als nostres dies gràcies a la tradició, la qualitat i l'encant del confort de casa de poble.
Actualment seguim oferint el mateix caliu, i és per això que hi hem integrat nous conceptes i d'altres elements contemporanis, tal i com sempre s'ha fet en el decurs de la nostra llarga història.
21-04-2010
Igual que la CarolFG jo també fa anys que conec el restaurant i espero que mai decaigui! Sempre em fan estar com a casa, plats ben bons, dels de tota la vida. Personalment sempre em sento obligat a repetir l'escudella, està tan bona que no puc dir que no!!
El millor
L'escudella casolana.
El pitjor
Sémol
23-06-2009
Siempre me paso cuando tengo la ocasión pues su comida està riquísima y el sitio es muy bonito, pero el único inconveniente puede ser el trato del servicio, algo distante.
El millor
la buena cocina
El pitjor
servicio distante
AntonioR
23-12-2008
Recordo que de petita hi havia anat molt amb la familia, sempre recordava el "anem a la Fonda Europa" com a grans àpats de mola qualitat. Ara fa poc vaig tenir la ocasió de tornar-hi. Si continua siguent aquell restaurant especial. Tot i que trobo que ja no tenen aquella cura i tracta cap als plats que tenien fa uns anys, però sempre serà el Fonda Europa.
El millor
El gran assortit i la qualitat dels postres
El pitjor
tracta molt fred del personal