Restaurant Oller Del Mas

ADREÇA

Província:
Barcelona

Comarca:
BAGES

Ciutat:
Manresa

Barri:
Manresa

Carrer:
Ctra. d'Igualada, km 3'4

Codi Postal:
08240

INFORMACIÓ

Web:

E-mail:
Veure e-mail

Telèfon:
93 203 03 38

HORARIS

Horaris:

Vacances:

Dia de descans:

ALTRES

Capacitat:
No disponible

Preu mig:
No disponible

Preu menú:
No disponible

Es el teu restaurant??

Vols afegir més informació??

Contact

Cuines
Menjar
  • Cap menjar encara
7.27
SERVEI
6.0
MENJAR
7.0
QUALITAT/PREU
7.0
AMBIENT
7.0
5 opinions | 12 Vots
 
Serveis
Fotos
Carta
Promocions
Com arribar-hi
  • La teva adreça
  • Ctra. d'Igualada, km 3'4
OPINIONS 5 opinions sobre Restaurant Oller Del MasDóna la teva opinió!
Ordenar per: Data PUNTUACIÓ Vots
Hi repetiré molt més
15-12-2010

Ja té el seu nom, o si més no entre els meus coneguts tots hi hem passat més d'un cop, faig la carretera d'Igualada sovint i per això el vaig conèixer fa uns anys, a partir d'aquí tot rodat, el servei fa el que ha de fer com s'ha de fer i quan s'ha de fer, els cuiners són uns màquines, innovació i sabor sempre junts. El lloc el tenen molt ben decorat i cuidat, crec que és el que ha de ser perque sinò perdría part de l'encant.

El millor

El pitjor

7.2
SERVEI
7.0
MENJAR
8.0
QUALITAT/PREU
7.0
AMBIENT
7.0
Tornaria

Ton.T

 
Sóc exigent pero...
26-10-2010

Molt innovadors, molt treballadors i molt amables, un equip de primer si senyor. El lloc impressionant, com diu tothom, no et quedes indiferent, no es va a restaurants així cada dia. El menjar també al nivell de l'entorn, ben alt, producte de primera i bona execució. Acostumo a ser algo exigent amb els llocs on vaig a menjar, i aquest m'ha agradat molt.

El millor

El pitjor

8.0
SERVEI
8.0
MENJAR
8.0
QUALITAT/PREU
7.0
AMBIENT
9.0
Tornaria

Gerardet

 
Innovador
07-06-2010

Sí, el lloc és preciós, però el menjar és encara millor, m'agrada el toc de cada un d'ells, espero que segueixin innovant per que van per molt bon camí.

El millor

El pitjor

7.5
SERVEI
6.0
MENJAR
8.0
QUALITAT/PREU
8.0
AMBIENT
8.0
Tornaria

E.Claret

 
Un castell de pel·lícula
21-04-2010

Aquest restaurant és preciós! Sembla un castrell tret d'una pel·lícula. El servei és molt atent i simpàtic, i el menjar tot i ser tradicional està boníssim, i té tocs creatius molt ben trobats.

El millor
El castell és preciós

El pitjor
Res.

7.7
SERVEI
7.0
MENJAR
8.0
QUALITAT/PREU
7.0
AMBIENT
9.0
Tornaria

Josefina Serra

 
Preciós lloc i millor menjar!
05-06-2009

El que més sorprèn de l'Oller del Mas és sens dubte l'emplaçament, un gran edifici rodejat d'unes vistes precioses. L'ambient interior també és genial, ben cuidat i especialment bonic per a celebracions diverses. Pel que fa als aspectes del restaurant en sí, el menjar tot està mol ben elaborat, tradicional catalana però amb un toc especial modern. Sempre rodejats d'un servei prou atent i professional. Destacar els vins (ja que està rodejat de vinyes també).

El millor
Tot el conjunt

El pitjor

6.7
SERVEI
7.0
MENJAR
7.0
QUALITAT/PREU
6.0
AMBIENT
7.0
Tornaria
Amics 3
OPINIONS 39
Catpunts 150
Sendak(26)
 
Sobre la Guiacat | termes d´ús | Contacte | Afegeix el teu restaurant
Copyright © Guiacat