La Terrassa Del Museu

ADREÇA

Província:
Barcelona

Comarca:
VALLÈS OCCIDENTAL

Ciutat:
Terrassa

Barri:
Terrassa

Carrer:
Rbla. Egara, 270

Codi Postal:
08221

INFORMACIÓ

Web:

E-mail:
Veure e-mail

Telèfon:
93 789 44 43

HORARIS

Horaris:

Vacances:

Dia de descans:

ALTRES

Capacitat:
No disponible

Preu mig:
No disponible

Preu menú:
No disponible

Es el teu restaurant??

Vols afegir més informació??

Contact

Menjar
  • Cap menjar encara
7.58
SERVEI
7.0
MENJAR
7.0
QUALITAT/PREU
7.0
AMBIENT
8.0
4 opinions | 6 Vots
 
Serveis
Fotos
Carta
Promocions
Com arribar-hi
  • La teva adreça
  • Rbla. Egara, 270
OPINIONS 4 opinions sobre La Terrassa Del MuseuDóna la teva opinió!
Ordenar per: Data PUNTUACIÓ Vots
la millor opció
13-10-2010

Un bon recurs, proper, bo i a bon preu. De fora ja té bona pinta, però un cop dins encara és millor, clar està, que quan et posen el menjar la cosa millora encara més, com a qualsevol restaurant! N'estic molt content.

El millor

El pitjor

7.5
SERVEI
7.0
MENJAR
8.0
QUALITAT/PREU
7.0
AMBIENT
8.0
Tornaria

tiriu

 
Cultura sabrosa
06-07-2010

Molt interessant opció, completa l'oferta del museu i a més el deixa en un bon nivell. Bonica terrassa i plats ben originals, sabrosos, complets i suculents, el recomano sens dubte, per mi un dels primers que cal visitar a la ciutat.

El millor

El pitjor

7.7
SERVEI
8.0
MENJAR
8.0
QUALITAT/PREU
7.0
AMBIENT
8.0
Tornaria

Arc

 
2 en 1
20-04-2010

Això de que estigui al mateix museu juga molt a favor, perfecte per passar un dia complet. El restaurant està molt treballat, sobretot ara que vé el bon temps i obriràn la terrassa. Si teniu nens no ho dubteu, cultura i gastronomia aquí van de la mà.

El millor
Combinació perfecte.

El pitjor

7.5
SERVEI
7.0
MENJAR
7.0
QUALITAT/PREU
7.0
AMBIENT
9.0
Tornaria

Marisol

 
Modern i espaiós
31-03-2009

Situat al Museu de la ciencia i técnica de Catalunya, aquest restaurant mereix una visita. A primera vista, l’ambient és idòni per l’àpat; interior acollidor, modern i espaiós, fins i tot amb disposició d’una terrassa per a l’estiu que ofereix unes bones vistes per acompanyar el menjar. En quant al servei rebut, cap queixa, junt amb els preus, en perfecte concordància amb la qualitat, doncs ens deixarà satisfets. A favor d’això està la carta, prou extensa i diversa.

El millor
Bon menjar a bon preu

El pitjor

7.7
SERVEI
7.0
MENJAR
8.0
QUALITAT/PREU
9.0
AMBIENT
7.0
Tornaria
Amics 2
OPINIONS 38
Catpunts 117
Marta2tg(33)
Sabadell
 
Sobre la Guiacat | termes d´ús | Contacte | Afegeix el teu restaurant
Copyright © Guiacat