La Premsa De Can Vinyalets
ADREÇA
Província:
Barcelona
Comarca:
VALLÈS OCCIDENTAL
Ciutat:
Santa Perpètua de Mogoda
Barri:
Santa Perpètua de Mogoda
Carrer:
Pol. Can Vinyalets, parcel·la 13
Codi Postal:
08130
INFORMACIÓ
HORARIS
Horaris:
13:00-16:00
Dissabte també: 20:30-23:00
Vacances:
2ª i 3ª setamana d'agost
Dia de descans:
Diumenge
ALTRES
Capacitat:
98
Preu mig:
26-35€
Preu menú:
19,50€
El restaurant La Premsa de Can Vinyalets us ofereix la millor cuina casolana, amb productes de qualitat i productes de collita pròpia, així com un caràcter innovador amb un esperit d'experimentació de noves combinacions i sabors, propis de la cuina moderna.
Disposem d'un menjador amb capacitat per a 60 persones i de tres sales privades per a petits grups amb connexió ADSL a Internet, ideal per a dinars o sopars d'empresa.
Al nostre porxo podreu gaudir d'un vermut a l'aire lliure, igualment a l'estiu disposem de la nostra terrasseta.
Veure carta
19-06-2010
Un restaurant de qualitat, amb ingredients frescos i de qualitat, cuinats amb professionalitat, i presentats amb delicadesa. Els plats són exquisits, i el tracte també, proper i a la vegada cordial. La decoració és senzilla però ben trobada, i les estovalles són de les bones. També tenen uns preus molt raonables. Recomanat al 100%.
El millor
El pitjor
Estevet
30-05-2010
És un molt bon restaurant, tant pel que fa al tracte que donen al client, que és molt proper i professional, com pel seu menjar, que és exquisit. No només es queda en el bon gust, sinó que també treballen la presentació, tant dels plats com del local. Tot un detall.
El millor
El pitjor
Gerard
20-04-2010
La comida de este restaurante está muy buena y está muy bien presentada.
El millor
El pitjor
JRamon
15-04-2009
Recomanar aquest restaurant tant per anar en família com en reunió d'empresa. El lloc és acollidor, íntim, i amb una decoració acurada. El servei acompanya amb el seu bon treball i cal dir que el menjar és bo i amb presentacions treballades, cosa que no es troba a tot arreu.
El millor
La cuina i presentació dels plats
El pitjor