Drac Tip

ADREÇA

Província:
Barcelona

Comarca:
OSONA

Ciutat:
Vic

Barri:
Vic

Carrer:
Nou, 7

Codi Postal:
08500

INFORMACIÓ

Web:

E-mail:
Veure e-mail

Telèfon:
93 889 36 18

HORARIS

Horaris:
Dj-Ds: 20:00-00:00
Dg: 12:30-17:00

Vacances:

Dia de descans:
Dilluns, dimarts i dimecres

ALTRES

Capacitat:
38

Preu mig:
under15€

Preu menú:
Des de 5,95€ fins a 10,95€

Drac Tip és un restaurant diferent; alternatiu, on hem agafat els millors productes, la cuina de mercat, el fast good i el low cost per crear una fusió única a la comarca d'Osona i així oferir el millor servei i una relació qualitat-preu envejable.
Què trobaràs al nostre restaurant?
Unes carns i verdures exquisides, uns desitjables entrants, vins i un elaborat menú degustació en el qual hem reinventat la cuina catalana perquè els nostres client experimentin la nostra cuina d'autor.

Un funcionament diferent al d'altres restaurants ens permet interactuar amb el client de manera que se senti com a casa.
En entrar triaràs al taulell la carn o verdura al pes sabent el seu preu per endavant i veient el q vas a menjar, ja que prèviament ho has triat tu mateix; Els nostres preus són segons mercat així que poden variar d'una setmana a una altra, tot seguit demana teus entrants o amanides per acompanyar, tria la beguda adequada, fes un ull a la nostra carta de vins, i seu a esperar, en pocs minuts estaràs degustant el teu plat.
No oblidis acabar amb les postres, Endolceix-te amb un coulant de xocolata o una llaminera crema catalana.

Si per el contrari no et ve de gust brasa, descobreix la nova cuina d'autor de Drac Tip, un elaborat menú degustació per satisfer als més exigents, hem adaptat la cuina catalana als nostres temps i te la presentem en 12 plats.

I tot això al millor preu garantit, t'esperem.

8.07
SERVEI
7.0
MENJAR
8.0
QUALITAT/PREU
8.0
AMBIENT
7.0
5 opinions | 7 Vots
 
Carta
Promocions
Com arribar-hi
  • La teva adreça
  • Nou, 7
OPINIONS 5 opinions sobre Drac TipDóna la teva opinió!
Ordenar per: Data PUNTUACIÓ Vots
Molt recomenable
31-07-2011

Un genial tracte per part dels propietaris i un menjar bonissim! Qualitat/preu tb molt bé!!!

El millor

El pitjor

9.0
SERVEI
9.0
MENJAR
9.0
QUALITAT/PREU
8.0
AMBIENT
10.0
Tornaria
Amics 0
OPINIONS 1
Catpunts 1
 
Una cuina jove i emprenedora amb menjar de mercat!
26-07-2011

El que puc destacar és que els seus amos i treballadors tenen un tracte exquisit des del primer moment en què trepitges el restaurant. Es nota que volen que marxis content i que clar, tornis amb un somriure a la cara un altre dia! Una cuina senzilla i accessible a tothom fa que et vinguin moltes ganes de tornar. Pots fer el plat segons el teu gust i pagues únicament el que menges. Per tant és ideal per anar amb parella o amb colles, ja que es nota al paladar i especialment a la BUTXACA. Moltes felicitats als seus propietaris, ja que ens demostren que avui en dia, anar a sopar no ha de ser un luxa per ningú.

El millor
Poder sopar 2 plats, postres i vi per menys de 13€

El pitjor
Poder sopar 2 plats, postres i vi per menys de 13€

9.0
SERVEI
10.0
MENJAR
8.0
QUALITAT/PREU
10.0
AMBIENT
8.0
Tornaria
Amics 0
OPINIONS 1
Catpunts 1
 
Kin flam de mato i kines croketas!! Mmmmmmm
27-06-2011

Vaig estar amb la meva parella fa unes setmanes i ens va agradar, una amanida Drac Tip q no et pots acabar i unes croketas de pollastre bonissimes, van ser els nostres entrants, d plat un bon entrecot x el meu xicot i xai x mi acompanyat de patatas casolanes, si si casolanes!!! I d postres un coulant de xocolata molt bo i flam de mato x mi, q bo q esta el flam!!! La veritat vam sopar molt be i molt agust. De preu molt economic x lo q vam demanar, aahhh i ens van convidar a uns xupitos d whisky peach!!! ; ) molt bona gent!!!

El millor
Flam de mato!!!

El pitjor
ens va costar trobar-lo...

9.2
SERVEI
9.0
MENJAR
9.0
QUALITAT/PREU
10.0
AMBIENT
9.0
Tornaria
Amics 0
OPINIONS 1
Catpunts 1
 
Calidad-precio genial!!!
27-06-2011

Cenamos el pasado sabado x la noche y me parecio una buena idea de restaurante, tu eliges la cantidad q kieres y lo q kieres a buen precio, un trato agradable y rapidez d servicio. La carne n su punto y jugosa, nos fuimos muy contentos. Seguro q volveremos!!!

El millor
El precio y la calidad d sus carnes.

El pitjor
Falta decoracion!!!

8.5
SERVEI
8.0
MENJAR
9.0
QUALITAT/PREU
10.0
AMBIENT
7.0
Tornaria
Amics 0
OPINIONS 1
Catpunts 1
 
Es menja bé i barat
20-06-2011

Vam anar a sopar amb uns companys de feina ara fa una setmana i ens van atendre moltbé. Al principi sobte haver de demanar a peu dret i res més entrar, però el fet de poder escollir el tall que vulguis al pes és un bon punt que encara no havia vist mai. A més, com que agafes el beure a la barra, quan t'aseus ja pots beure!

El millor
Vam pagar 11€ per cap amb beure inclós i postres!

El pitjor

9.2
SERVEI
9.0
MENJAR
10.0
QUALITAT/PREU
10.0
AMBIENT
8.0
Tornaria

Enfeinat

 
Sobre la Guiacat | termes d´ús | Contacte | Afegeix el teu restaurant
Copyright © Guiacat