Cardona 7

ADREÇA

Província:
Barcelona

Comarca:
OSONA

Ciutat:
Vic

Barri:
Vic

Carrer:
Cardona, 7

Codi Postal:
08500

INFORMACIÓ

Web:

E-mail:
Veure e-mail

Telèfon:
93 886 38 15

HORARIS

Horaris:

Vacances:

Dia de descans:

ALTRES

Capacitat:
No disponible

Preu mig:
No disponible

Preu menú:
No disponible

Cuines
Menjar
  • Cap menjar encara
6.5
SERVEI
6.0
MENJAR
7.0
QUALITAT/PREU
5.0
AMBIENT
7.0
6 opinions | 8 Vots
 
Serveis
Fotos
Carta
Promocions
Com arribar-hi
  • La teva adreça
  • Cardona, 7
OPINIONS 6 opinions sobre Cardona 7Dóna la teva opinió!
Ordenar per: Data PUNTUACIÓ Vots
Fatal
06-10-2011

Una presa de pèl, tant debó m'hagués conectat avans aquesta web, potser no hi hagues caigut

El millor
res

El pitjor
res

1.7
SERVEI
1.0
MENJAR
1.0
QUALITAT/PREU
1.0
AMBIENT
4.0

Carme

 
UNA PRESA DE PÈL!!
10-08-2011

Ahir vàrem anar a sopar en aquest restaurant (si se'n pot dir així) i va ser tot un fracàs! Mai a la vida m'havien pres el pèl d'una manera tan descarada. Vàrem demanar truita amb ceba escabetxada. La truita era del súper!!! Un altre dels plats que vàrem demanar va ser peu de porc amb sobrassada. Ens van dur un caneló farcit de peus de porc. Quan vàrem reclamar a la cambrera ... sorpresa!! Ens va dir que el canaló portava sobrassada!! Nosaltres li vàrem dir que a la carta hi havia un plat que era canaló de peus de porc i que pensàvem que s'havia equivocat. Quan li vàrem dir que nosaltres no havíem demanat aquest plat ens diu que no li queden peus de porc amb sobrassada. Arribats a aquest punt ja ens esperàvem qualsevol cosa. Una altra de molt bona ... Vàrem demanar taten de poma. Ens van demanar que escollíssim una altra cosa perquè l'acabaven de fer i estava calenta. La taten, precisament, es menja calenta!!. NO HI ANEU I DEMANEU-VOS UNA PIZZA.

El millor
L'aigua embotellada

El pitjor
L'aigua embotellada

1.7
SERVEI
2.0
MENJAR
1.0
QUALITAT/PREU
1.0
AMBIENT
3.0

josepk

 
No hi vagis
12-10-2010

És evident que el cuiner és bo. I també el producte que serveix. Però és molt, molt pretensiós. Plats disfressats d'alta cuina, barreja de diferents coses (cuina tradiciona, sushi?) que no quallen. El sistema de mitges raciosn despista, i acaba fent que paguis car i surtis amb gana. No hi aneu, de veritat.

El millor
Tal vegada el producte

El pitjor
És pretensiós. És car. Surts amb gana.

6.7
SERVEI
6.0
MENJAR
9.0
QUALITAT/PREU
6.0
AMBIENT
6.0
Amics 0
OPINIONS 13
Catpunts 13
 
SORPRENENT
13-12-2009

No sabíem a on anàvem i vam tenir una grata sorpresa. Cuina exquisita, presentació sorprenent, gustos molt ben trobats en un ambient íntim i acollidor (i per què no dir-ho, una mica fred al desembre). La nostra tria va ser variada: caneló de peus de porc, amanida de magret d'ànec, arròs de ceps, raviolis de verdures i bacallà amb romesco. Els postres van acabar d'arrodonir un dinar perfecte i d'altra banda inesperat. És veritat que només hi ha una cambrera però la veritat és que és ràpida i eficient. Experiència 100% recomanable, restaurant molt ben aconseguit.

El millor
El cuiner, els plats, l'ambient acollidor...

El pitjor
El fred i potser una persona més atenent

8.2
SERVEI
8.0
MENJAR
9.0
QUALITAT/PREU
8.0
AMBIENT
8.0
Tornaria

Carles

 
UNA EXPERIENCIA EXQUISITA
07-08-2009

No coneixia de l´existència d´aquest restaurant. El meu pare me´l va fer descobrir. Vaig quedar impressionat, perquè amb la reputació que té el seu 'chef', en Jordi Perramón (1 estrella Michelin), em pensaba que sortiriem ben 'esquilats'. Bon ambient, menjar de qualitat (petites racions però bastanta varietat), una decoració exquisita i bona gent. La cuina d´alta qualitat, ara, es accessible per tothom.

El millor
El tracte i el menjar. Ambient molt acollidor.

El pitjor
Només hi ha un cambrer per totes les taules.

8.2
SERVEI
7.0
MENJAR
9.0
QUALITAT/PREU
8.0
AMBIENT
9.0
Tornaria

WALLY

 
Sobre la Guiacat | termes d´ús | Contacte | Afegeix el teu restaurant
Copyright © Guiacat